BIULETYN INSTYTUTU SPAWALNICTWA
Opublikowane w BIULETYN INSTYTUTU SPAWALNICTWA (https://biuletyn.instytutu.spawalnictwa.pl)

Strona główna > Technologia lutospawania TIG stalowych ocynkowanych blach karoseryjnych

Technologia lutospawania TIG stalowych ocynkowanych blach karoseryjnych

Jacek Górka, Krzysztof Kupiec
2019.10.18 przez Redakcja

Opisano technologię lutospawania TIG stalowych, ocynkowanych blach karoseryjnych FEP04 (wg Fiat Auto normazione 52806) o grubości 0,9 mm, lutem twardym CuSi3Mn1, w postaci drutu o średnicy 1,0 mm. Przeprowadzone badania wykazały, że przy odpowiednio dobranych parametrach lutospawania TIG istnieje możliwość uzyskania wysokiej jakości doczołowych złączy blach karoseryjnych, przy jednoczesnym zachowaniu w stanie nieuszkodzonym warstwy cynku. Lutospawane złącza charakteryzują się wysokimi własnościami wytrzymałościowymi, plastycznymi i odpornością na korozję elektrochemiczną.


Adres URL źródła:https://biuletyn.instytutu.spawalnictwa.pl/biuletyn/technologia-lutospawania-tig-stalowych-ocynkowanych-blach-karoseryjnych